ZNAJDŹ SKLEP SZKOLENIA ONLINE !
NIEMOWLAK MALUCH DZIECKO CIĄŻA AKCESORIA NOSIDŁA NEWSY BLOG

Możliwość potencjalnego ryzyka podczas użytkowania z bazą do fotelika iZi Go X1. W pełni bezpieczny w użytkowaniu poprzez montaż za pomocą 3-punktowego pasa samochodowego.

 

PODSUMOWANIE

CO ROBIĆ

Naprawa jest oczywiście bezpłatna i nie trwa dłużej niż 10 minut, więc powinieneś być w stanie szybko odebrać z powrotem swój fotelik. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się bezpośrednio ze sklepem.

Nie możesz znaleźć jednego lub więcej punktów naprawczych w swoim kraju? Zgłoś się bezpośrednio do dystrybutora: reklamacja@marko-baby.pl.

Jaki jest problem?

Ogłaszamy wezwanie do naprawy w oparciu o potencjalny problem związany z bezpieczeństwem w foteliku BeSafe iZi Go X1. Wydajność fotelika nie spełniała naszych standardów w naszych rutynowych testach. Problem występuje wyłącznie w najbardziej ekstremalnych warunkach z kilku testów, które regularnie przeprowadzamy. Nie otrzymaliśmy żadnych raportów na temat incydentów lub wypadków z tym związanych.

Problem jest spowodowany niewielką zmianą tolerancji w zmodyfikowanym elemencie związanym z podłączeniem gniazda do bazy ISOfix. Ten element został zmodyfikowany pod koniec 2017 r., ale regularne, rutynowe testy przeprowadzone po modyfikacji nie wykazały żadnych problemów, tylko najnowszy test przeprowadzony w lutym 2020 r. Możemy zatem zawęzić okno dotkniętych fotelików do poprzedniego testu bez wykrytych problemów. Ponieważ jednak nasze własne standardy bezpieczeństwa i standardy jakości produktów są niezwykle wysokie, postanowiliśmy wyjść poza to, co jest wymagane i wycofać wszystkie fotele, które zawierają zmodyfikowany element.

Ponieważ jasno zidentyfikowaliśmy przyczynę problemu, opracowaliśmy rozwiązanie naprawcze, które eliminuje ryzyko bezpieczeństwa. Dokładnie przetestowaliśmy rozwiązanie naprawcze w crash-testach, aby upewnić się, że fotel jest w 100% bezpieczny w użyciu.

Których produktów to dotyczy?

Z usterką -> do natychmiastowej naprawy

Bez usterki -> całkowicie bezpieczny w użyciu

Co z bazą?

Potencjalne ryzyko bezpieczeństwa występuje tylko wtedy, gdy BeSafe iZi Go X1 jest używany w połączeniu z bazą ISOfix. Nie dotyczy to jednak samej bazy.

Bezpieczne jest użytkowanie fotelika gdy jest zamontowany w samochodzie za pomocą 3-punktowego pasa samochodowego. Zobacz jak >>

Nawet jeśli nie korzystasz z bazy ISOfix z BeSafe iZi Go X1, uprzejmie prosimy o naprawę fotela. Na wypadek, gdybyś chciał go sprzedać lub podarować komuś w późniejszym czasie, kto mógłby użyć go z bazą ISOfix.

Jak naleźć numer seryjny

Obróć fotelik BeSafe iZi Go X1 do góry nogami. W dolnej części znajduje się biała etykieta z napisem „Numer seryjny/ID”, a następnie symbol z dwiema literami i 6 lub 7 cyframi. Jeśli twój numer seryjny składa się z 6 cyfr, wystarczy dodać 0 z przodu, aby pasowało do formatu 7-cyfrowego.

Jeśli Twój numer seryjny jest poniżej ZG0247548 lub powyżej ZG(0)270529, nie ma to wpływu na twój produkt i jest on całkowicie bezpieczny w użyciu.

Jeśli numer seryjny znajduje się między ZG0247548 a ZG(0)270529 i NIE posiada naklejki „CHECK 2020”, produkt posida defekt i należy go naprawić.

Jeśli Twój numer seryjny znajduje się między ZG0247548 a ZG(0)270529, a POSIADA naklejkę „CHECK 2020”, oznacza to, że fotelik został już naprawiony i jest całkowicie bezpieczne w użyciu.

PYTANIA?

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania, które możesz mieć.

Czy naprawy można dokonać w dowolnym sklepie BeSafe?
Naprawę można wykonać u większości sprzedawców BeSafe, ale nie u wszystkich, ponieważ nie wszystkie sklepy mają dostępny zestaw naprawczy. Listę sprzedawców do naprawy można znaleźć tutaj.

Czy mogę dokonać naprawy samodzielnie?
Nie, naprawa musi zostać wykonana przez oficjalnego sprzedawcę BeSafe z powodów rejestracji i ubezpieczenia.

Czy mogę zabrać fotelik bezpośrednio z powrotem do domu?
Sama naprawa nie trwa dłużej niż 10 minut, ale czy naprawa może być wykonana bezpośrednio po przybyciu do sklepu, zależy oczywiście od sytuacji w sklepie w danym momencie. W tym celu skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Czy wystąpiły jakieś wypadki lub incydenty z powodu tego problemu?
Nie, nie otrzymaliśmy żadnych raportów na temat incydentów lub wypadków z tym związanych. Własną decyzją oświadczamy o konieczności naprawy fotelika w celu wyeliminowania potencjalnego ryzyka bezpieczeństwa.

Czy muszę przynieść dowód zakupu, kiedy przychodzę na naprawę?
Nie, nie trzeba posiadać rachunku w celu naprawy.

Czy dotyczy to również modeli fotelików BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size? Czy posiada ten sam element?
Nie, problem w ogóle nie wpływa na fotelik BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size. Podczas wszystkich testów zderzeniowych przeprowadzonych z fotelikiem BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Ponadto ponownie przetestowaliśmy BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size w ekstremalnym teście, aby potwierdzić jego wydajność, natychmiast po wykryciu problemu w BeSafe iZi Go X1. Schemat połączeń BeSafe iZi Go Modular (X1) i-Size i bazy ISOfix iZi Modular nie jest identyczny z projektem połączenia BeSafe iZi Go X1 i jego bazy, więc zachowuje się inaczej pod wpływem ekstremalnych sił.

Czy jeśli chcę kupić nowy BeSafe iZi Go X1, zostanie on naprawiony?
Natychmiast po wydaniu informacji w dniu 9 marca 2020 r. wstrzymaliśmy sprzedaż, dopóki wszystkie istniejące zapasy BeSafe iZi Go X1 nie zostaną przerobione. I oczywiście wszystkie nowo wyprodukowane fotele będą miały wprowadzone poprawki. Więc jeśli kupisz nowego BeSafe iZi Go X1 od 9 marca 2020 roku, ten został naprawiony i będzie całkowicie bezpieczny w użyciu. Poszukaj naklejki „CHECK 2020” na spodzie fotelik obok etykiety z numerem seryjnym. Ta naklejka pokazuje, że fotelik został naprawiony.

Mój fotelik nie jest już objęty gwarancją. Czy muszę płacić za naprawę?
Nie, ta naprawa jest bezpłatna, nawet jeśli fotelik samochodowy nie jest już objęty gwarancją.

Skąd mam wiedzieć, czy sprawa dotyczy mojego fotelika samochodowego?
Aby sprawdzić, czy ma to wpływ na twój fotelik samochodowy, musisz sprawdzić numer seryjny na swoim foteliku. W tym celu obróć fotel do góry nogami. W dolnej części znajduje się biała etykieta z kodem kreskowym i napisem „Numer seryjny / ID” pod spodem.
Jeśli twój fotel to BeSafe iZi Go X1, a jego numer seryjny zaczyna się od „ZG” wówczas sprawdź kolejne numery seryjne. Foteliki o numerze seryjnym od ZG0247548 do ZG(0)270529 należy naprawić.

Nie używam bazy ISOfix do iZi Go X1. Czy nadal muszę go naprawić?
Korzystanie z fotelika jest bezpieczne, gdy instalujesz go tylko z pasem samochodowym, ale nawet jeśli nie posiadasz bazy ISOfix do BeSafe iZi Go X1, uprzejmie prosimy o naprawę fotela, aby w razie potrzeby móc go sprzedać lub podarować komuś, kto mógłby użyć go z bazą ISOfix.

Czy muszę płacić za naprawę?
Nie, naprawa będzie oczywiście dla Ciebie bezpłatna.

Czy muszę też naprawić bazę?
Nie, baza BeSafe iZi Go ISOfix nie wymaga naprawy. Dotknięty potencjalnym zagrożeniem element znajduje się tylko w foteliku.

Jak długo trwa naprawa?
Naprawa nie trwa dłużej niż 10 minut.

Kupiłem fotelik samochodowy online. Gdzie mogę go naprawić?
Możesz naprawić fotelik samochodowy u dowolnego sprzedawcy BeSafe, nawet jeśli nie kupiłeś go tam pierwotnie. Możesz również zgłosić się do oficjalnego dystrybutora: reklamacja@marko-baby.pl

Czy muszę natychmiast przestać używać fotelika?
Ponieważ fotelik nie jest jeszcze naprawiony, musisz przestać go używać z bazą ISOfix. Można go jednak bezpiecznie używać montując go 3-punktowym pasem samochodowym, ponieważ problem dotyczy tylko połączenia z bazą ISOfix.

Czy naprawa musi być wykonana w tym samym sklepie, w którym dokonałem zakupu?
Nie, możesz zlecić naprawę fotela w jednym z wybranych sprzedawców detalicznych w celu wykonania tej poprawki. Możesz również zgłosić się do oficjalnego dystrybutora: reklamacja@marko-baby.pl

ZNAJDŹ SKLEP