ZNAJDŹ SKLEP SZKOLENIA!
NIEMOWLAK MALUCH DZIECKO CIĄŻA AKCESORIA NOSIDŁA NEWSY BLOG

Część 1: Notatki z drogi

(I jak podróżować z dziećmi w odpowiedni sposób)

Im więcej osób, tym weselej, tak! Podróżowanie z inną rodziną jest zabawne, a w rzeczywistości znacznie łatwiejsze dla wszystkich. Nasze doświadczenie to mniej kłótni i więcej zabawy (dotyczy to zarówno dorosłych, jak i dzieci), każdy wygrywa!

Zanim wyjedziemy, upewnijmy się, że mamy ze sobą kawę / koktajle i bułeczki, o, i oczywiście przytulankę ...

co zabrać w podróż z dzieckiem

mężczyzna z dzieckiem

WSKAZUJĄC NAM WŁAŚCIWY KIERUNEK!

Wskazuj różne przedmioty i opowiadaj o nich razem z tatą na promie! Wszyscy byli bardzo podekscytowani, że wycieczka zaczęła się na wodzie. Tyle do zobaczenia i tak wspaniale, że mamy możliwość zaczerpnąć świeżego powietrza, zanim wyruszymy w dalszą podróż samochodem!

dziecko przed podróżą

podróż z dziećmi

Trochę zabawy w samochodzie, miękkie zabawki i małe książeczki z bajkami. Mieliśmy też audiobooki, które każdy z nas uwielbia. Akurat my zostawiliśmy tablet w domu, natomiast Wy możecie zabrać go ze sobą jesli posiadacie jeden z tych wspaniałych pokrowców na tablet od BeSafe, który chroni każdą osobę w samochodzie w razie wypadku czy kolizji!

zabawki do podróży

Możliwość zatrzymania się kiedy chcemy i gdzie chcemy to wspaniałe uczucie! Przejeżdżaliśmy obok tej kawiarni i po prostu musieliśmy do niej wstąpić. Fakt, że serwowali przepyszne wafle to tylko mały bonus, który nas tam zastał.

jak podróżować z dziećmi

przerwa w podróży

posiłek podczas podróży

Zdobyliśmy też kilku nowych przyjaciół po drodze ... jak możecie sobie wyobrazić, była to jedna z głównych atrakcji naszej podróży. My rodzice musieliśmy głaskać owieczki co chwilę a dzieci karmiły je trawą i kwiatami.

rozrywka dla dzieci na wycieczce

ZATRZYMAJ SIĘ I ZATRAĆ W ZAPACHU KWIATÓW (I ZJEDZ TROCHĘ LODÓW).

Kolejnym przystankiem, jaki zrobiliśmy, była ta urocza plaża z niesamowitymi widokami. Dzieci oczywiście bardziej interesowały się łapaniem krabów i szukaniem muszelek, ale wszyscy dobrze się bawili. Niektórzy z nas nawet poszli popływać.

Zabraliśmy ze sobą kilka drobnych rzeczy do zabawy podczas podróży. Nic wielkiego, tylko rzeczy, o których wiedzieliśmy, że dzieci będą się nimi dobrze bawić, jak na przykład ich sprzęt wędkarski i małe drewniane łodzie na plażę.

PODRÓŻE PROMEM

Dalsza droga to znowu przystanek na promie a potem podróż nocą na kwaterę.

Podróże promem stały się prawie naszymi ulubionymi, to naprawdę dobry przerywnik w podróży samochodem. Pamiętaj, aby robić regularne przerwy podczas podróży, zwłaszcza jeśli podróżujesz z małym dzieckiem, aby upewnić się, że maluch ma dostęp do świeżego powietrza, na jakie może sobie pozwolić podczas takich podróży jak te!

dziecko w podróży

Po długim dniu, dobrze było porządnie się wyspać (a zwłaszcza z tym widokiem). Dzień drugi zaczął się wcześnie od dużej ilości kawy i dużego śniadania. Zrobiliśmy też kanapki na drogę, ponieważ wiedzieliśmy, że nie będziemy mieć dostępu do jedzenia przez kilka godzin.

Niektórzy z nas ucięli sobie drzemkę, inni zaś grali w gry podróżne, myślę, że obie czynności były tak samo zadowalające ...

dzieci w aucie

Po prostu musieliśmy się tutaj zatrzymać i poodkrywać co nieco, mam na myśli, śnieg w środku lata? Nie byliśmy w stanie wspiąć się na górę, ale wybraliśmy się na małą przygodę. Najlepsze chwile to te spontaniczne właśnie.

CHODZI WYŁĄCZNIE O KONTRAST

Chodzi o kontrast, prawda? Jedna ważna wskazówka (którą zapewne i tak wykonujesz) to zebranie informacji przed podróżą o tym, gdzie się wybieracie i jaka jest historia tego miejsca. Więc jeśli dzieciaki są zmęczone audiobookami lub muzyką, możesz zabawić ich opowieściami o miejscu, w którym byliśmy i do którego zmierzamy.

dziecko w samochodzie

Zapnij pasy, wracamy do domu. Ta podróż była wspaniała pod każdym względem, prawdziwa przygoda dla każdego. Mieć swobodę zatrzymania się tam, gdzie masz ochotę, było czymś niesamowitym. Wiem, że być może nie dotarliśmy na koniec świata, ale pomyśleliśmy, że niewielka może być równie wspaniała.

podróżowanie z dziećmi samochodem

ZNAJDŹ SKLEP
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies OK, AKCEPTUJĘ